torsdag 15 maj 2014

Födelsedag

Jag fyller ju snart år. Imon för att vara exakt.
Kul kan man tycka och jag önskar att även jag tyckte de men jag har som vanligt trillat in i en oro. Jag är orolig för att bli sårad och besviken för jag har blivit de så många gånger.
Jag inser att jag bygger upp det här men det kommer omedvetet.

Det är klart att jag är glad också! Folk planerar fina saker för mig. Folk tar sig tid att fira mig och jag är evigt tacksam men samtidigt livrädd.
J planerar tårta o grejer. Så fint <3

Vill ni veta en störd sak.
Jag har svårt för överraskningar för jag kan inte förbereda mig på dem. Detta gör att jag tycker om att veta om vad jag ska få för då hinner jag förhålla mig till det innan jag sitter där framför människor med paketet i händerna och alla tittar och bedömmer.

Så upplever jag de.

Jag är rädd.

Jag borde fundera mer över det här och se om jag kan göra nåt åt de.
Till nästa år kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!