onsdag 29 maj 2013

Sysselsättning

Jag måste ju vara sämst på att hitta på rubriker.

Jag har ibland en sims period och då brukar jag spela väldigt mycket och sen total tröttnar jag. Sådär så jag nästan kan spy bara jag tänker på det. Just nu har jag en sådan period, när jag spelar alltså.
Eftersom jag spelat ganska intensivt ett tag nu så har min familj hunnit gå från ganska fattig till inte extremt men ändå rätt rejält rik.Så jag har en känsla av att jag snart kommer tröttna.
En rolig grej som jag har gjort ganska mycket nu är att pimpa egna kläder och möbler.
Det är ju jätte roligt. Jag har gjort det lite grann innan. Kanske bytt färg på någon liten grej eller så men nu gör jag om nästan allt.

När man har gjort om en grej kan man spara den och sen kan man om man vill ladda upp det på Sims 3:s hemsida. Där kan folk sedan ladda ner det man har laddat upp.
Jag var ju tvungen att testa det så jag gjorde om en ganska tråkig klänning så att den blev helt okej. Döpte den till Pop klänning och laddade upp den.
Nu en vecka senare kollade jag runt på hemsidan och hittade då min klänning där. 294 personer har LADDAT ner den !
Det ni!
Så nu kommer jag ladda upp mer saker där!
*Fånig*

Btw känner jag mig alltid lite fånig när jag spelar sims.



Klicka HÄR för att komma till min klänning

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!