onsdag 24 september 2014

Hur gick det sen?

Jag tänkte att det kan vara bra med en liten update om hur det gick igår kväll sen.
För igår lät det ju jätte hemskt kanske?

Det var faktiskt lite hemskt med.
Jag kunde nämligen inte sluta gråta.
Sån där tyst stillsam gråt med tusen tårar som aldrig tar slut
och som lite bestämmer över sig själva. Och en lite bitter ångest på det.

Jag låg nog och hoppades att prinsen skulle komma och hämta mig.
Som på film?
Men jag insåg ganska snart att så skulle det nog inte bli så jag smsade och
J sa han ville jag skulle  sova i min säng så det gjorde jag.
Han låg och kollade på How I met your mother och jag låg jämte med
tårar fortfarande stillsamt rinnande ner för mina kinder.
Han märkte ingenting och jag behövde nog få gråta.

I morse var jag som vanligt igen.

Ikväll är det lite skruttigare igen men det är mest för att jag är så hemskans trött.
Jag har övningskört + jobbat + pluggat + rensat hemma = för mycket

Nu ska jag se om jag kan läsa hundböcker eller om det är bättre att sova.
Hoppas ni har det fint i höstmörkret.

Tänd många ljus, kryp ihop under någon mysig filt och le åt det fina mitt i mörket.
Det gör jag.
Ledsenheten ska inte vinna!

O&O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!