tisdag 30 september 2014

I morgon är en stor dag

Jag är numer TYP brunhårig.
Tröttnade lite.
Inte på lila utan på att det ska vara så jobbigt att få till.
Antingen använder man extrem färg och då blir det bra men
då färgar det av sig på allt och man måste tänka sig för konstant.
Den färgen sitter inte i särskilt länge och är hyfsat dyr.

Den andra färgen jag använt mig av blir inte så lila att jag tycker
att det räknas. Den blir snabbt mer åt det röda hållet.

En paus tänkte jag och tonade håret brunt fast det ser mest rödbrunt ut.

Just nu känner jag mig skruttig.
Mitt huvud och min nacke känns märkliga.
Ingen klassisk huvudvärk utan mer som ett tryck i huvudet. Mest upptill och mest på höger sida och även i ögonen.

Jag började till och med att må illa så jag gick o la mig en stund. Det händer ju typ ALDRIG annars att jag vilar på dagen för det är tråkigt.

Aja, huvudsaken är att jag itne är sjuk eller något i morgon för i morgon är viktig
Jag ska nämligen göra halkbanan imorgon
Är så galet nervös till och från men försöker att ta en sak i taget.
Ska även försöka tänka så i morgon med.
Här och Nu.
Och tänka att det leder till något bra och att det är något jag vill.
Körkort = Hund

Det som gör det lite svårt är att det är en heldag.
Men det får funka.
Här o Nu!

Just nu

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!