onsdag 10 september 2014

Måste kämpa

Jag måste jobba på att må bra nu.
Äta, sova och träna regelbundet.
Struktur.
Sånt där som ska hålla situationen i schack.

Denna veckan började jag lite med detox igen.
Dock blev det pizza o cola igår och ikväll är det AW så
risken för cola är ju ganska stor då med men ska hålla mig
till en och om jag äter så får det bli sallad.

Det viktigaste är inte att jag följer till punkt o pricka utan mer
att jag faktiskt en gång för alla försöker få in en nyttig vana
i mitt liv.
Pepsi varje dag är inte hållbart.
Jag vet ju det egentligen.

Nu har jag precis varit vid utomhus gymmet. Själv.
En sån där sak som jag aldrig hade gjort innan.
Det stannade till och med 4 tanter och stod jätte länge och
tittade på när jag tränade.
Jag hade hörlurar tack och lov så hörde inte vad de sa.

Jag har berättat innan att jag är med i en utmaning där man räknar
minuter man tränat under året.
Trots att jag varit sjuk och inte tränat så mycket i sommar utan bara
gått promenader och cyklat har jag en hyfsat plats.
Mitt mål nu är att hålla mig runt 50 strecket.
Verkar inte kunna komma så mycket under för när jag gör det åker jag upp
fort igen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!