tisdag 3 september 2013

Bakut

Idag var jag på möte på stället där jag jobbar/arbetstränar.
Det handlade mest om hur det går och om vi skulle förlänga
min tid där och så.
Blev förlängt i sex månader till vilket känns skönt.

En sak jag kände var lite jobbigt dock var att min kontaktperson
på försäkringskassan sa att hon "Såg hur bra jag verkar må här"
Syns det på mig hur jag mår?
Usch, blir rädd när folk säger sådant.
Mår jag bra nu då alltså?
För det ser man ju på mig?

För om jag ska vara helt ärlig så är allt precis som vanligt.
Senast igår hade jag någon form av ångestattack utan, vad jag kan
se, förklarlig anledning.

Jag vet att hon menade väl men för mig är det jobbigt att höra sånt.
Jag blir rädd. Vill springa in i mörkret och gömma mig.


Ett ordspråk ekar just nu i huvudet på mig

Upp som en sol och ned som en pannkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!