söndag 8 september 2013

Höst rutiner

Nu är nog hösten verkligen här och det är med blandade känslor.
Förra året blev jag glad när hösten kom har jag för mig.
Jag hade längtat efter att tända ljus, mysa under filtar och gå höstpromenader.
I år får jag mer försöka göra de positiva sakerna så att det känns positivt.
En dum sak med hösten är att jag brukar må sämre och jag vill inte säga nåt i
förväg men det känns som min höst "depression" har kickat in.
Har mycket ångest just nu i alla fall.

Men ska försöka vara förutseende och börja förbereda kroppen på att
äta mediciner igen. Tog nyss min vid behovs medicin vilket jag i annat fall brukar hoppa
över.

Genom att göra det kanske jag kan undvika den där totala kraschen när det verkligen inte går mer.
Man kan ju alltid hoppas.







1 kommentar:

  1. Hej Zara jag har gett dig en Blog your heart out award på min blogg hoppas att det var okej :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!