måndag 30 september 2013

Bröd och vatten

Idag börjar jag med en sockerfri månad, igen.
Hade en i början av sommaren med.
Varför kanske ni undrar?
För att jag får i mig alldeles för mycket socker, Pepsin har flödat här hemma.
En tråkig sak denna gången är att jag är ensam om att göra de men det betyder
inte att jag inte tänker klara det ändå.
Jag har en app till hjälp i alla fall.




Där kan man göra massa olika utmaningar och lägga in hur man tränar osv. Smart!

Jag har en känsla av att jag kommer få väldigt ont i huvudet framöver. *bävar*

Nu måste jag fixa mig inför jobbet, stressigt stressigt!

Glömde säga att om ni vill bli vän med mig på ShapeLink så heter jag Paniiik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!