tisdag 3 september 2013

Otur och dumt

Jag har ju virkat massa baby mössor och tänkte sälja dem.
Dock har jag inte lagt upp några mössor för jag har varit orolig
över storleken.
Tur var väl det för igår fick jag testa mössorna på min kompis
reborn doll och de ÄR försmå.
Så nu har jag en hög med 10 stycken försmå baby mössor och
måste hitta en lösning på problemet.
Problemet är ju inte mössorna jag gjort utan hur jag ska få mössorna
att bli i rätt storlek.

Jag hade till och med köpt en mössa på åhlens barn avdelning som jag
jämförde mina mössor med och de stämde. Men den mössan
var lite liten den med.

Dumt.

Det som känns jobbigast är att en på mitt jobb redan köpt en mössa.
En utav de största i och för sig men ändå.
Hon ska få pengarna tillbaks och få behålla mössan.

Blöh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!