tisdag 1 oktober 2013

En kotte

Jag kom hem från Råslättsbadet för en stund sen.
Åkte dit till tre och simmade med Nessie.
Det var andra gången efter sommaren som vi simmade
och det är skönt att ha kommit igång.
Vi simmar en km och sen badar vi ångbastu som belöning.
Det är jobbigare att simma än jag kom ihåg.
Jobbigare för musklerna typ?

Jag tränar nu två pass i veckan. Bygger upp det långsamt.
Yoga är något jag vill klämma in också.
Älskar yoga!
Och ett core pass skulle jag också vilja ha med i mitt vecko
schema. Får se.

Just nu sitter jag och klurar på en kotte.
Har kollat runt lite på nätet efter mönster men
bara hittat som kostar pengar och ett på engelska.
Jag orkar inte riktigt översätta det på engelska utan jag
kollar lite på det och ser om jag förstår och sen hittar jag på.
Trappa! Paha!



Såhär ser kotten ut än så länge. Jag tycker det ser ut ganska mycket som en kotte?

Utöver denna kotte har jag även gjort en grej till Elin, till hennes nya lägenhet.
En grej man ska ha på dörren.
Jag håller på att stärka den med potatismjöl just nu och så här ser den och det ut:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!