måndag 21 oktober 2013

Högstadiet i repris

Eller något åt det hållet.
Jag tror tyvärr att några från mitt högstadie har flyttat hit till ett hus i närheten.
Det hade inte gjort mig ett skit om de lät mig vara ifred men idag så gjorde de inte det.
Inget stort eller så men det var som att återuppleva endel känslor från högstadiet.

Jag klarade mig bra på högstadiet. Blev inte mobbad eller något så men det var lite
skräckartat ibland med de jobbiga killarna.
Kände mig på min vakt och lite stressad och paranoid.
Så kändes det idag med.

Nu känner jag mig paranoid.
Det kan ha med min sjukdom att göra men man vet aldrig.

Skitsamma, jag hoppas de i fortsättningen låter vandra omkring i lugn och ro.

Bra saker idag var att jag fick hem en bok jag vann på tradera.



En annan bra sak idag var att jag träffade Anna.
Hon är så jävla snygg!
Vi pratade om att göra dreads på mig och jag berättade även om att jag  ska göra septum. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!