söndag 13 oktober 2013

Kvällstankar

Jag uppmärksammade precis att jag ser ut som en fransk hora eller något i min frisyr.
Jag tror luggen och det korta håret gör det.
Längtar verkligen till håret har växt ut och då funderar jag seriöst på att göra dreads.
Vad tror ni om det?

Sen tänker jag mig septum med.
Har ju så länge funderat på det så varför inte testa?
Måste dock vänta tills jag fått pengar.

På tal om pengar råkade jag beställa hem lite grejer idag.
Ganska mycket om jag ska vara ärlig.
För typ 800.
Det är hårprodukter och deo till både mig och Johan från ett märke som heter
Aubrey.
Det är ett märke som inte har massa gifter, inte är testat på djur och så vidare.
Fick tipset av Johans lillsyrra som är vegan och hennes hår luktar underbart.

Så spana in det märket.
Jag beställde från clearlife.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!