måndag 14 oktober 2013

Ska det vara så?

Nu börjar jag bli trött på medicinen..
Jag klarade nästan inte av mitt jobb idag utan gick hem för tidigt.
Mitt i ett träningspass.
Kroppen orkade inte träningen men jag ville inte ge upp så jag höll
ut och pressade mig själv till jag höll på att få en ångestattack.
Då gav jag upp och slängde på mig kläderna så fort jag kunde och 
åkte hem.
Imorgon tänker jag se hur jag mår utan medicinen.
Ska prata med min kontakt person med men jag kan inte ha det såhär.
Kan knappt virka för att kroppen är så skakig och svag.
Virka liksom?
Hur jobbigt är det på en skala.

Jag är jätte ljuskänslig med.
Tittar jag för länge i normalt dagsljus så börjar ögonen rycka för att 
de är så ansträngda. 

När jag tränar eller gör minsta grej så blir jag överhettad direkt.

M.m. 

Vill inte haaa deeeeet såååå hääääär äää rrrr. . . ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!