torsdag 10 oktober 2013

Intellektuell

Nu har jag precis mumsat i mig en tallrik med hemgjord pasta Carbonara.
Nyttigheten själv i matväg.
Men det är gott!

Utöver det sitter jag och tittar på nyheterna, hör och häpna.
Johan trodde att en kompis pojkvän ska vara med.
Det måste jag se i så fall.

Idag är dag två med medicin. Den har gått i trötthetens tecken.
Jag umgicks lite med en släkting idag och jag orkar inte ens tänka på det för jag skäms och får ångest.
Det är jobbigt att vara drogad och umgås med folk.

En annan sak är en sak jag tröttnat på.
Att vänta.
Det är helt okej att man kanske inte alltid kan umgås när man bestämt men då hör man väl av sig tycker jag? Jag har ska inte gå in på för mycket men jag tröttnade idag.
Det betyder inte att jag inte tänker umgås med den här personen utan det innebär att jag inte kommer vänta mer, inte "jaga" den här personen.
Känner du dig träffad hoppas jag du inte blir ledsen eller sur.

Jag funderar på att skriva en bok förresten. Trots att jag inte kan skriva för fem öre och att jag nästan aldrig tänkt tanken innan. Vi får se hur det går. Ska skriva lite nu och skicka till min syster som ska ge konstruktiv kritik. Blir det för dåligt lägger jag ner bok idén.

 Vad tycker ni om den nya designen?


2 kommentarer:

  1. Jag har också funderat på att skriva en bok. Men jag har inte självförtroendet att våga utföra det..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår dig!
      Jag tycker dock att du är väldigt duktig på att skriva så jag tror att du skulle lyckas!
      Min skrivfärdighet är inte den bästa. Ibland glömmer jag till och med bort ord för saker och får fråga Johan vad det heter ^^

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!