fredag 4 oktober 2013

Beat up the weakness

Hypomani.
Det är nog där jag befinner mig just nu.
Om jag ska vara ärlig.
Hatkärlek.
Om jag ska vara ännu ärligare så stör det mig inte alls, nästan.
Jag får mycket gjort, lite för mycket kanske?
Folk är långsamma fast egentligen är det ju jag som är snabb.
Tycker bäst om att vara själv just nu.
Slipper känna mig frustrerad då.



Igår bakade jag världens godaste bullar till idag, KANELBULLENSDAG! <3
Jag kokade även en flaska hallonsaft sötad med stevia!
Den blev god. Smakar mycket hallon och har en eftersmak av hockeypulver.
Det med lakrits smak.
Jag lagade även en vegetarisk gryta och städade typ hela lägenheten.
Med hjälp av Johan icke att för glömma.
Sen tvättade jag typ 2 maskiner och virkade färdigt min disktrasa.
Den blev lite sne men fin!



Jag tömde min mobil på allt med för jag tröttnade på att den var dum.
Så jag tror inte att jag har era nummer så ett litet sms med namn om ni vill att jag ska ha
ert nummer.


O & O

1 kommentar:

  1. Hej jag har också återställt min mobil och har inte heller ditt nummer :( skicka gärna ett sms till 0763494231 så får jag ditt nummer också ^_^ Kram Nessie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!