måndag 14 oktober 2013

Som det är

God morgon!
Jag sitter just nu och väntar på att pappa ska komma och jag ska övningsköra till mitt jobb.
Är så ofantligt trött så vete sjutton hur det kommer gå att köra.
Det blir första gången för den här gången med både övningskörning och jobb när jag äter medicin.
Min kropp beter sig inte som vanligt nu när jag äter medicin. Jag mår illa när jag äter och jag mår illa om jag är hungrig. Anstränger jag kroppen kan jag bli helt skakig.
Sen är jag ofta ofantligt trött. Det känns som jag är täppt i näsan men det finns inget snor.
Om det blir mycket intryck går jag in " i dimman " och blir seg i huvudet.
Känns ungefär som att ha mycket ångest.

Trött och sliten
En konstig sak var att äppel inlägget fick fler läsare än alla andra inlägg. Beror det på äpplet eller på min kroppsbild?
hm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!