söndag 13 oktober 2013

Äppel - päppel


Igår fick vi äpplen  av Johans föräldrar.
Fina, stora och djup-röda sagoäpplen i en vacker korg.
Höst och även lite julkänsla infann sig.

Annars händer det inte mycket.
Jag virkar på en snäcksjal till och kämpar på med insättnings biverkningarna från medicinen.
Hoppas verkligen att allt går över för annars slutar jag med medicin igen.
Funderar på att testa Seroquel igen sen om Abilifyn inte blir bra.
Får se.

Jag har gått upp i vikt igen så måste verkligen äta nyttigare och träna mer igen.
Som det är nu så tränar jag två gånger i veckan och det skulle jag vilja utöka.
Simma två gånger och nån form av gym eller gruppträning två gånger.
Promenerande vill jag också öka på.

Två kilon är det jag vill gå ner.
Inte mycket kanske men det gör storskillnad på hur jag upplever min kropp.
Hade nästan börjat lyckas med min kropp innan jag gick upp i vikt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!