tisdag 15 oktober 2013

Mitt veganska shampoo har anlänt

Och jag är lycklig som ett barn på julafton.

Det jag köpte var som skrivet av märket Aubrey.
Klicka här för att komma till sidan som säljer de.
Sakerna är veganska och luktar helt underbart.
Om mitt hår blir bra av produkterna kommer jag aldrig någonsin
köpa något annat märke igen. Så gott luktar de!

Det är ju jätte svårt att beskriva dofter men de luktar väldigt
naturligt och kryddigt.
Shampoot ska ju tillexempel lukta lavendel och något mer
(kommer inte ihåg vad just nu)  och det gör det verkligen!
Killdeon som luktar tall, seriöst funderar jag på att använda
den själv.

Här är sakerna jag köpte.
Ganska mycket olika saker.
Shampoo, balsam, hårgele, hårspray för män, deo för män, deospray till mig och vanlig deo.

Känner att jag gör värsta reklamen för de här veganska shampoot nu men !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!