måndag 16 december 2013

Blod, massor med blod

Har varit lite drama här idag.
Igår började jag blöda och jag ska inte ha mens nu.
Vi oroade oss inte så jätte mycket då men ringde ändå
sjukvårdsupplysningen. De trodde inte det var någon fara
om jag inte började blöda mer.

Idag när jag gick upp så blödde det dock mer men jag åkte
till jobbet i alla fall.
När jag var där trillade ut stora klumpar av blod och då
började jag bli lite orolig.
Så jag åkte hem lite tidigare.
Johan ringde vårdcentralen från sitt jobb och
efter ett tag ringde de upp.

Efter att ha pratat en stund kom vi fram till att det nog inte
var någon fara utan biverkning på en medicin.
Skönt att veta och skönt att inte behöva oroa sig.
Jag brukar inte stressa upp mig så mycket över min kropp,
tänker oftast att det löser sig själv.
Jag kanske gnäller lite men jag brukar inte göra nåt åt det eller så.
Men den här gången blev jag faktiskt orolig^^

Jag har nu även bokat in tid för cellprovtagning och ska prata
preventivmedel när jag ändå är där.

Slutet gott allting gott typ :)

Johan var bäst i världen och ställde upp <3

Även Annie stötta mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!