söndag 15 juni 2014

Eko

Jag har börjat prioritera mer ekologiska saker.
Fairtrade o veganskt.
J var vegetarian när jag träffade honom och han brann verkligen för det där med
att bry sig om arbetsförhållanden osv.
Han har ju hela tiden inspirerat mig och nu på senare tid har jag verkligen försökt
att hitta bättre alternativ.
J,s syster är numer vegetarian och brinner också för sådana frågor och hon har visat mig en hel del sidor med hudvård och ett märke jag verkligen föll för är Aubrey organics.
De saker jag har köpt av dem luktar så sjukt gott.
Nu är mitt schampoo nästan slut och jag satte mig framför datorn för att beställa nytt och insåg att de har gjort om en del så just det schampoot jag hade fanns inte längre.
BUHU.
Jag älskade verkligen doften.

Men! Så fann jag en sida som heter GreenMama
De hade kvar av de gamla sakerna så nu ska jag köpa hem lite.
Jag tror säkerligen att de nya dofterna är helt underbara med så jag ska köpa hem även av dem.
Jag hittade ju såklart en massa andra saker jag ville testa men som ni vet så är jag inte så rik även om det just nu är bättre än det var för några veckor sedan.

GreenMama har även massor med annat som inte bara är från märket Aubrey så jag tycker ni borde klicka in där och i alla fall fönster shoppa och förundras över hur många bra alternativ det faktiskt finns om man bara anstränger sig en smula mer.
Jag är ingen expert eller så men jag vill ändå försöka välja bättre alternativ för det känns viktigt för mig.


Här är kategorier som finns på Greenmamas hemsida

Det här beställde jag! Kanske kan försöka mig på en HAUL sen !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!