tisdag 10 juni 2014

Försäkringskassan

Vad de stökar.
De är jätte bra på många sätt ovis men röriga är de sannerligen.
Förra veckan fick jag ett brev om att jag har tjänstepension och tills det var löst kunde jag inte få mina pengar.
Hallå? Jag är 24 och har aldrig haft mer än sommarjobb?
Så efter att ha ring en massa fick jag tillslut tag i människan och kunde säga att jag inte hade någon tjänstepension.
Hon skulle även skriva det i mina papper.

Nu har jag fått brev två.
Bruttosamordnad tjänstepension.
Vad är det ens?
Jag fattar seriöst ingenting.
Men det är väl bara att sätta igång och ringa igen.

Jag som älskar och ringa.

Har dessutom fått två brev från fk som har med arbf. att göra.
Jag förstår inte de breven heller om jag ska vara ärlig.
Enligt dem har jag sökt a-kassa om jag förstår det rätt vilket jag INTE har jag gjort.

Snark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!