måndag 29 december 2014

Keep calm and get over it

Jag har svårt för julen, den är utmanande för mig och det får jag nog leva med men
Det är snart ett nytt år och efter alla tunga känslor innan jul så håller jag på att ladda om.

Jag tror många har drömmar och idéer för det nya året.
Det ska ju bli det bästa året någonsin!

Istället för att vänta till 01-01-15 så börjar jag redan nu.

Jag har tagit mig orken att koka tevatten och planera frukost istället för att bara lite slött hälla upp en glas pepsi

Jag har hittat en te smak jag tycker om. Den innehåller inga teblad och blir därför inte sådär besk. Teet heter detox och finns vad jag hittat i både märket Yogi och Pukka.

Till detta ska jag äta en Chiapudding som jag rörde ihop igår. Jag hade ingen aning om vad det var men alla pratar ju om att det ska vara så nyttigt så det är ju värt att testa. Allt nyttigt brukar ju dock ha en tendens att inte vara så gott så vi får se.

Igår beställde J och jag hem en crosstrainer med.
Vi båda vill komma igång igen och tänker att det är bra att ha en snabblösning på hemmaplan.
Jag tänker mig även att jag ska träna med min personliga tränare Alex (tvspel) här hemma och gå en massa promenader.
Yoga på söndagar skulle jag med vilja gå på men jag får försöka börja i liten skala.

En sådan här, master c306 blev det.
Den kostade lite men vi tänkte att det är bättre att lägga lite mer så att man har en man är nöjd med och som fungerar bra så man inte slutar använda den därför. Lilla syster till den här har jag läst är bäst i test så jag hoppas att även denna ska vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!