onsdag 31 december 2014

Jag försöker ju göra rätt.

Jag hade inte tänkt gnälla här men seriöst.

1. Jag började helt plötsligt må skit?
2. Jag letade efter * men har förmodligen slängt eller slarvat bort det
3. Jag säckar på golvet i köket med en kniv i ena handen men utan att göra något.
4. Överväger att ringa psykjouren men tänker att jag borde försöka våga höra av mig till mina vänner.
5. Hör av mig till en vän efter noga övervägande. Vännen sover / är upptagen. ( Vilket är helt okej! )
5 1/2. Jag letar reda på ångestdämpande men får riva ut halva medicinskåpet.
6. Hör av mig till en annan vän efter noga över vägande. -"-
7. Bestämmer mig för att gnälla av mig på min låsta blogg MEN då går det inte komma in på den överhuvudtaget. Blogg.se ? >.<
8. Gör en gnällig lista här.

Jag försöker ju vara duktig varför går det emot mig?
Vad skulle jag gjort istället ?

Nu. Vänta en 15 - 60 min ungefär tills medicinen verkar och hoppas på att kunna sova.

GOD NATT >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!