söndag 14 december 2014

Utmaning - svartvitt foto

Jag blev utmanad av min kompis S att lägga upp ett svartvitt foto om dagen i fem dagar och att tagga någon varje dag. Detta var på instagram men jag tänker att det kan vara kul om jag gör det här med kanske. Här taggar jag dock ingen utan istället förklarar jag varför jag har valt den bilden jag har valt.

1/5
Första bilden blev på när jag spelade oblivion igår.
Jag har mycket ångest just nu och då är tv spel väldigt bra tycker jag. Kunna fly och koncentrera sig på en annan värld.
Oblivion är ju verkligen som en helt annan värld eftersom det är så stort.
Det finns tusen saker att göra och om man vill kan man bara traska runt och kolla på de olika fina miljöerna som finns i spelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!