måndag 8 december 2014

Sjukskrivning

Någonting som känns väldigt svårt för mig just nu är att jag nog måste öka på min sjukskrivning.
Eller de har gjort om så jag vet inte ens om jag är sjukskriven längre?
Men jag funderar på att plocka bort en dag i veckan på jobbet för jag känner att jag inte hinner med att andas.
Känns som att jag hela tiden är i det där "jag håller på att ramla" utan att hinna återfå balansen.
Jag har svårt att själv sätta stopp och pausa så risken är annars att jag fortsätter såhär till jag stupar.

Nästa grej som är svår är att jag vet inte hur man gör?
Min plan är i alla fall att ringa min kontaktperson på psyk och säga hur jag känner och be henne hjälpa mig.

Det är förövrigt lite rörigt med.
Jag väntar på en remiss till ryhov psyk som jag tror heter team 4?
Karen, min kontaktperson, går nämligen i pension.
Huskvarna psyk, dit jag hör nu, team 3, flyttar till samma hus men andra lokaler som
det andra psyk som jag väntar på remiss till .

Huskvarna skulle flytta nu i december så risken är att de är svåra att få tag på.
Eftersom jag fortfarande inte fått någon remiss så kanske det blir så att jag får en ny kontaktperson på team 3 för att sedan få ytterligare en ny på team 4.
Rörigt.

Det löser sig säkert.
En sak i taget.
.

1 kommentar:

  1. Ja det där med att sätta stopp är väldigt svårt. Varför är det så egentligen? Jag är också så att jag kör tills jag stupar eller tills någon annan kliver in och säger stopp.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!