söndag 4 januari 2015

Nytt år, nya möjligheter!

Eller
"Nytt år nya besvikelser" som en vän skrev på fb. 
Allt beror på hur man ser det men jag väljer nog att försöka se det på det mer positiva sättet.

Inga löften blir det men mål. Jag har slarvat bort mina från förra året (kanske finns det här på bloggen ) men jag tänker att jag ska försöka bli mer positiv, leva mer hälsosamt och göra det bästa av allt.

Jag har redan börjat genom att återigen gå med i tränade minuter under året och en del andra utmaningar som finns i den appen.
Shapelink heter den om ni också vill ha träningsutmaningar.
Vill ni bli vän med mig där så heter jag Paniiik
Jag har också gått med i simma minst en gång i veckan i 10 veckor, Gå 3000000 steg på ett år. 

Idag gick jag, G och N en vandringsled. Vi gick fel så det blev lite tokigt men det var väldigt skönt.
Kallt dock men fint väder.
Jag och N aka team Toad

Vi skulle gå en John Bauer led men den hittade vi inte men vi hade ju kul och det är ju det viktigaste.


Såhär såg det ut idag.
Nu ska jag åka till N igen och gå en till promenad. Tävlingsinstinkten gör att man känner sig motiverad till att röra på sig lite extra mycket !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!