söndag 18 januari 2015

Liten stuga i skogen slut

Idag måste jag ha fått vuxenpoäng. I alla fall ett halvt.
Jag åkte nämligen och kollade på hus som var till salu idag.
Det var ingen visning och jag körde bara förbi på vägen men än dock;
Jag kollade på ett hus!



Det var en jätte gullig stuga, lagom stor. Inte sådär renoverad utan det gick att göra lite med den. Precis som jag ville. Till den hörde en liten ladugård, en åker/hage och en jordkällare. Och trädgård.
Som ni ser på bilden ovan.

Det verkade perfekt.

Tyvärr låg det lite långt borta och lite för nära motorvägen.
När jag stod utanför vevade jag ner fönstret och då hörde man swish! swish! swish!
Inget rofyllt ljud direkt och det är ju lugn och ro jag vill ha.

Fint var det i alla fall. Det skulle bara legat någon annanstans.

Nu undrar ni säkert om vi ska köpa hus?

Och nej, det ska vi inte
Jag vill men vi har nog inte möjlighet till det just nu.
Eller vi har kanske det men kanske inte.
Beror lite på J. Om han vill eller inte.

Så vi får se vad som händer i framtiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!