måndag 26 januari 2015

Favoritdoft!


Jag älskar Lushs saker i serien (?) som heter Karma. Den doften !!!
Men en nackdel är att sakerna är så dyra och jag är väl ganska snål eller fattig?
Men nu, efter att ha suktat sedan sommaren så beställde jag hem parfymen och passade även på att köpa en shampoo-kaka.
Jag har läst att de ska vara bra för dreads med så det känns ju lite plus!

Dessutom så beställde jag lite saker från H&M.
Js lilla syster fyller år snart så jag beställde en grej där till henne och passade på att köpa lite till mig själv. Eller mig själv och mig själv, till lägenheten.


Jag vet inte men jag tror jag kan visa vad jag köpt till L.
Tror inte hon läser här ?


I alla fall.
De har ju en Pudel vid namn Alice.
Jag har, av en slump, köpt olika pudelgrejer till henne när hon fyllt år. I år hade jag dock ingen aning om vad jag skulle ge henne men sen av en slump så hittade jag den här och jag hoppas hon kommer gilla den :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!