fredag 23 januari 2015

Underkläder

I morse när jag klickade runt på nätet så hittade jag en Pepsi tröja på H&Ms hemsida.
Alla som känner mig vet att jag älskar Pepsi så även om det inte var den snyggaste t-shirten jag skådat så kände jag ändå att jag borde köpa den.

Så lite sådär halvimpulsivt så åkte jag iväg till A6 med fina J och letade efter tröjan.
Dessvärre hade den inte kommit in men jag ska försöka beställa den istället.


Jag kom dock inte hem tomhänt för det.
Jag hittade en likadan mössa som den som J har som jag skrivit om tidigare. Den jag brukade låna av honom, för ynka 30 kr.

Sen hittade jag två BHar med.
Innan var jag en sådan där person som älskade att köpa BHar. Hade hur många som helst.
Konstigt nog så har jag tappat det lite.
Så nu hade jag kvar massor men de flesta är mer eller mindre utslitna.
Så skönt att jag hittade några jag gillade.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!