fredag 16 januari 2015

Utveckling

Igår var jag hos min kontaktperson för sista gången. 
Hon går nu i pension så jag ska få någon ny och som jag nämnt tidigare så ska jag också byta mottagning helt. Men eftersom jag ännu inte har fått någon kallelse så står jag just nu helt utan psyk mottagning. Spännande!

Helt ärligt tror jag det kommer gå bra. Jag fick väldigt mycket beröm igår för hur mycket jag har utvecklats sedan jag började hos K när jag var 18 år. 
Hon sa jag kunde tolka och hantera mina signaler och impulser mycket bättre. 

Känns väldigt konstigt att jag inte ska träffa henne mer. A L D R I G mer 
Konstigt för jag har ju inte varit jätte nöjd. Jag gillar henne för hon är snäll och så men det har inte känts så strukturerat och ibland har hon enligt mig inte velat förstå riktigt. 

Aja, nya utmaningar kommer men jag ska försöka göra så det blir bättre framöver. Jag har utvecklats och nu ska jag utvecklas ännu mer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!