onsdag 28 januari 2015

Middag och bilbesiktning

Idag har vi varit duktiga här hemma.
Vi besiktigade precis bilen som tack och lov var utan anmärkningar.
Bilen ska belönas med en biltvätt och kanske lite städ.
Utöver det har vi även gjort andra viktiga ärenden.

Jag har konstigt nog på sista tiden blivit väldigt.. intresserad av att få saker gjort?

I lördags bjöd jag min familj på middag.
Jag gör inte sådant så ofta men har mycket små grejer som man kan ha till bjudningar som man inte
använder annars.

Jag köpte mycket roliga saker när jag jobbade på secondhand.

Jag kom också på lite saker jag skulle vilja byta ut.



Förrätten:  Rödbetor med chevreost .
Huvudrätt: Vegetariskt lasagne ( min absoluta favorit)
Efterrätt: Lemoncurd tårta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!