måndag 18 februari 2013

Flodhäst


Jag älskar flodhästar!
Min förkärlek till hästar började när Abby i Navy CSI hade en gosedjurs flodhäst som fes när man tryckte den på magen.
När jag och Johan var på IKEA en dag så hittade vi en gosedjursflodhäst där och jag gick runt med den hela tiden och den var helt perfekt att krama.
Johan tyckte då att jag skulle köpa den vilket jag också gjorde. Jag döpte den till Hippie men hon kallas för Flodis av alla.
Jag hade tänkt köpa en pruttkudde och stoppa in i henne men jag kunde liksom inte med att sprätta upp hennes mage och sen sy ihop henne igen så det blev ingenting med det.


Vi skämtar ofta om Flodis. Johan brukar äta upp mitt godis och mina kakor för han kan inte låta bli och då brukar han alltid skylla på Flodis osv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!