tisdag 26 februari 2013

Nya tag!

Efter ett uppehåll i träningen tog jag idag nya tag.
Varit och simmat precis och det var skönt fast jag hade inget flyt idag.
Har nog haft ett förlångt uppehåll så tappat lite av flytet om man nu kan det.

Simmade 1 km på ca 25 - 30 minuter.
Lite långsammare än jag brukar.

Jag crawlade ca 6 längder och det är något jag verkligen behöver öva på för jag blir "trött" så fort. Med trött menar jag att jag inte riktigt klarar av att hålla uppe flowet så att jag flyter på sådär bra som man ska.
Men träning ger färdighet.

Utöver simningen har jag gått en promenad på ca 5 km.
Det var så soligt och fint idag och då gäller det att passa på att vara ute i solen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!