tisdag 19 februari 2013

Viktminskning

För 37 dagar sedan vägde jag enligt mitt wii 58 kg och idag vägde jag 55,5.
Jag blev väldigt förvånad för jag har inte ätit så nyttigt som jag ska och inte heller tränat som jag ska.
Men bara det att jag försökt tänka mig för och försökt minska på sötsakerna verkar ha gett resultat.
Jag vågar inte tro på det riktigt för innan har det varit så himla kämpigt att komma ner till min normalvikt.
Så känns som det beror på att jag ätit eller druckit för lite idag fast jag vet att jag inte har det.
Hoppas i alla fall att det håller i sig och att jag får en mer tränad och välmående kropp vilket är mitt mål!




Min förra kroppsbild som är tagen 24 / 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!