torsdag 21 februari 2013

Tips!

Shapeupclub är en app till mobilen där man kan föra in vad man äter och även vad man tränar.
Den räknar ut hur många kalorier man äter och hur många man förbränner vid träning.
Jag har shapeupclub gold och kan därför koppla samman mitt konto med mitt konto på runkeeper.
Runkeeper är en app som man använder när man tränar. Tillexempel när man är ute och springer så kan man ha igång den appen och den mäter hur långt man sprungit, hur fort och hur många kalorier man förbränt.

Båda apparna är jätte smarta och väldigt smidiga ihop. 
I shapeupclub finns det en funktion där man bara scannar streckkoden på en vara man ska äta oså kommer de upp i telefonen och det är bara att fylla i gram. Jätte smart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!