tisdag 26 november 2013

Korthus

Idag var jag på psyk och idag fick jag faktiskt prata.
Tack för det! Det behövdes!
Jag fick göra ett test om hur jag mått senaste veckan och jag fick
nästan "full-poäng" eller vad man ska kalla det på både mani och depressivt.
Det säger endel om hur det faktiskt har varit.
Kaos.

Jag mår kanske lite bättre nu.
Jag sov på "riktigt" inatt och jag hoppas verkligen att det fortsätter så.
Det kan nog rädda situationen.

Jag tror fortfarande att jag är väldigt stressad eftersom jag hela tiden
kommer på mig själv med att tänka "shit, klockan är 15.36, hela dagen är körd"
Man hinner göra saker även om klockan är 15.

En annan sak sm jag tror är bra är att jag fick min journal nu.
Äntligen. Det kostade lite men det var det värt.
100 sidor exakt är det.
Det är dock bara från öppen psykriatrin efter som det från sjukhuset
var man tvungen att beställa.
Jag ska nog göra det.
Jag funderar på att försöka göra en slags tabell där man kan följa från månad till månad
hur jag mått genom åren.
Tänker det kan vara intressant för i alla fall mig att veta.
Vill även göra en lista på alla mediciner jag fått genom åren och varför jag slutat med dem.
Jag tror även jag hoppas på att få lite svar.
Har ibland upplevt att vården undanhåller saker för en.
Kanske är min ängslighet som gör jag känner så men man vet aldrig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!