tisdag 5 november 2013

There is nothing I need except the function to breathe

Vaknade idag och nu tog det stopp.
Jag är anti allt.
Orkar inte ta in något för det är fullt inuti.
Jag är nog bitter.
Ska strax åka till min kontaktperson och det
känns som att bestiga ett berg för jag VILL INTE.
Den jobbigaste bussen i stan.
I 40 minuter.
Sen en halvtimmes samtal och sen tillbaks.
USCH.

overdramatic

Nu är det som det är och jag måste. 
Det är ju bra egentligen.
Försöker dränka allt i pepsi.

Sen fanns det ingen pepsi max och 
jag sitter här med en vanlig och det förstörde 
min plan så vet inte hur jag ska göra?


I'm two quarters and a heart down
And I don't want to forget how your voice sounds
These words are all I have so I write them
I need them just to get by


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!