måndag 25 november 2013

Skämskudden

Eller mer typ OMG jag vill döda mig själv för att jag är sämst.
Slå mig själv. Riva. Förstöra för det är de ända jag är värd!

Nej okej.
Försöka lugna ner sig.
Det som gjort mig så här är inte väldens största grej.
Egentligen.
Men någon tycker inte om mig.
Och jag har svårt att hantera det.
Eller alltså.

Från början.
Jag köpte en grej på tradera.
Det funkade inte för mig att betala för min dator kunde inte öppna sidan
som måste poppa upp för att man ska kunna betala.
Så skulle jag skicka det där mejlet och säga det.
Men jag glömde det. Jag sköt på det.
Så himla dumt och nu, nu har jag ett negativt omdöme på tradera.
Och kommer säkert få fler för har betalt sent.
Vill mest döda mig själv.
Men försöker lugna mig.
Försöker tänka att man kan tycka om mig ändå.
Att jag borde kunna tycka om mig själv ändå.
Men det är svårt.

Hatar alla mig nu?
Tycker ni att jag är lika sämst som jag själv tycker?
MÅSTE SKÄRPA MIG
*sönderstressad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!