torsdag 13 november 2014

Core

Äntligen så kom jag iväg och tränade.
ÄNTLIGEN!

Hoppas jag kan hålla fast vid det .
Det blev ett core pass och det behövdes.
Kändes verkligen att jag inte tränat ordentligt på ett tag.
I början av passet kändes det som om musklerna stretade emot.
De blev hårda och gjorde ont men när man väl värmt upp och kommit igång
så gick det bättre. Förutom att jag återigen är total nybörjare o känner mig sämst
men det hör ju till.

Övning ger färdighet?

Nu kommer jag till den svåra mat frågan.
Ska jag äta?
Vad ska jag äta?
Kan man skita i att äta?

För mig finns det inga självklara svar på de där frågorna.

Ska jag äta är ju bara o känna efter om man är hungrig kan man tycka men
jag har inga normal förhållning till om jag är hungrig eller ej.
Jag vet helt enkelt inte.
Försöker istället räkna ut om jag behöver äta men svårt när man
tappar rutinerna.

Jag tror att jag borde äta något i alla fall.
Men mat ? eller räcker det med frukt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!