onsdag 5 november 2014

Den tuffa veckan

Det känns konstigt att tänka tillbaks på förra veckan.
Jag klarade den och helt klart bättre än vad jag hade kunnat drömma om.
Idag för en vecka sedan var jag så nervös så jag hade ont.
Galet.
Den dagen ska skrivas upp i almanackan för att firas varje år.
Som en födelsedag men tårta och hela köret.
För det har varit en så stor grej och något jag kämpat med så länge.
Det var liksom 8 år sedan jag för första gången körde bil .

På torsdagen så hände det en grej på jobbet som var ganska jobbig.
Jag hamnade i en situation som jag inte ska hamna i när jag arbetstränar.
Det  har också varit så att jag har satts i en sits så att den situationen har
kunnat uppstå några gånger innan så nu tänkte jag säga till om det.
Eller jag har skrivit ett brev eftersom jag inte tror jag kan prata om det utan
att bli känslosam = gråta.

Fredagen så var jag på Ullared. Hittade en del bra saker, bland annat jacka.
Sedan var jag på Halloween fest hos bästa Sara & Jakob.
Oj vad fint ordnat det var.
Jag var galet trött så jag orkade inte stanna så länge tyvärr men jag är glad
att jag var bjuden och att jag fick komma trots trötthet.

I Söndags tog J tåget ner till Skåne där han ska vara i två veckor.
Lite ensamt blir det allt. Har tack och lov Alfons här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!