onsdag 12 november 2014

Dunk dunk dunk

Det går inte fly från sig själv.
Man kan bara göra allting rätt och sen går det som det går.
Men när man inte orkar vara duktig då?

Varför blir jag sjuk nu?
Jag fattar inte.
Fredags kväll sist,  nu mellan onsdag och torsdag.
Det är ju okej ändå?
Typ en vecka. ..

Är nog för envis för mitt eget bästa.
Kämpar på utan hjälp.
Utan att säga nästan någonting.
Säger ja till allting och orkar med allt jag borde orka.
Så kan det va.

Fast jag orkar nog inte.
Egentligen.
Och det märks nu.

Halva mitt ansikte brinner.
Inte på riktigt såklart men ja.
De väntar i hallen.
Det är släckt för jag vill inte vara hemma.

Jag vill skada.
Vet precis var och hur men går inte.
För jobbet.
Höger blir vänster förresten.
Tvärtom och jag fattar inte hur Hon gör.
Bara för att bevisa kanske. 


Maybe I should cry for help
Maybe I should kill myself 


Inte på riktigt såklart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!