onsdag 19 juni 2013

Fy skäms på mig men samtidigt, Hurra för mig!

Hurra för att jag har klarat lite mer än halva sockerfria månaden!
Åh så skönt. Kan erkänna att jag vissa varma dagar verkligen känt för att dricka en kall läskande pepsi
men stället köpt någon form av vatten. 
Det är rätt konstigt att sitta och pimpla vatten för jag har verkligen hatat vatten innan.
Tycker det är äckligt vilket många tycker är märkligt.
"Det smakar ju ingenting!" Säger en del och andra säger att det är "friskt och gott".
Men helt ärligt, vatten smakar någonting. Kanske är det svårt att definiera men det smakar någonting.
Hur kan man annars säga att det är friskt och gott? Om det är gott så smakar det ju nånting?
Jag kan inte själv riktigt säga vad jag tycker det smakar men när man precis hällt upp vatten tycker jag det smakar klor. Det avdunstar om man låter det stå lite så jag har alltid en flaska/kanna med vatten som jag dricker av. Om det får stå förlänge så smakar de typ ljummet damm eller något. Inte heller gott.
Godast är det nog när det är sådär jätte kallt, som vattnet man får på Mc Donalds. 

Så vad tycker ni om vatten? 
Hur är det godast?
Vad tycker ni det smakar? Ingenting? 
Några av Mumin figurerna jag fått i belöning av socker Kampen !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!