söndag 9 juni 2013

Inför sockerfria månaden

Jag tänkte att det kunde vara lite kul och se om min kropp blir påverkad av den här sockerfria månaden så
dag ett vilket var i måndags så vägde jag mig och tog kroppsbilder. Ingen vacker syn. Tänka sig att det är en hel vecka sedan jag började. Igår höll jag på att falla dit. Lördag, spelkväll och det liksom hör till med cola då men jag stod emot. Vilket jag idag är glad för. Vatten börjar bli ganska okej faktiskt.
Men tillbaks till ämnet.
Jag var ganska, inte nervös men något åt det hållet inför att väga mig. Jag hade inte vägt mig på ganska länge och hade ätit väldigt onyttigt med mycket godis och kakor. Men det visade sig inte vara så farligt ändå.

I början av Sugar Rush vägde jag :

55,8

Och jag såg ut såhär :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!