söndag 23 juni 2013

God Morgon

Nu är jag vaken.
Sent för att vara mig. Klockan är ju snart 10.
Men det är ju ganska tråkigt väder och min hals är jobbigt slemmig så de gör inte så himla mycket.
Inget viktigt planerat nu på morgonen.
Imorgon däremot måste jag se till att komma upp senast sju!
Hur ska de gå till egentligen?
Haha!

Igår var min fina syster, henne kille och hans lillasyster här.
Vi spelade för absolut överens och sedan besserwisser.
Det är ett frågespel med, enligt mig i alla fall, ganska svåra frågor.
Jag är verkligen, verkligen INTE allmänbildad eller smart när det gäller "vanliga" saker.
Om jag kan något så är det sådant som folk annars kanske inte kan lika mycket om.
Jag är inte intresserad av sådan som man "ska" vara intresserad av.
Detta gör att jag inte är bra på sådana här spel överhuvudtaget och om jag någon gång
gissar rätt så blir jag överlycklig!
Människofrågorna är de jag tycker är roligast för då har jag en liten chans att kunna svara rätt.

Konstigt nog tycker jag att Quizkampen är ett roligt spel till mobilen.
Jag förlorar nog 9 av 10 gånger eller eventuellt fler men jag tycker ändå det är kul och kanske
lär jag mig något?

Idag kanske jag ska göra en annan sak som jag inte heller är så bra på. Eller egentligen kanske det är två.
Jag ska eventuellt spela minigolf med De som var här igår plus deras pappa.
Minigolf är något jag inte alls är bra på och jag brukar inte spela om jag inte är med folk som jag känner mig absolut bekväm och trygg med. Det kan dessutom variera så att jag ena dagen kan spela med någon och nästa inte.
Nu låter det som jag spelar minigolf för jämnan men jag menar inte just golf nu utan det kan vara andra saker med.
Deras pappa är säkert jätte snäll och trevlig men jag tror inte att jag kommer kunna spela om han är med.
Inte hans fel såklart! Mitt för det är jag som bestämmer var mina gränser går. Men så är det i alla fall.

Oj blev ett långt morgon inlägg men nu vet ni lite om planerna.

O&O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!