onsdag 26 juni 2013

Rese outfit!

Nu har jag efter många om och men och en hel del klädprovande bestämt mig för en rese outfit.
Det är svårt det där med reseoutfiter för de ska vara bekväma och passa väder.
Idag var det lite extra svårt att planera eftersom att jag måste ta hänsyn till att jag ska jobba samma dag som jag åker och hinner inte hem i mellan.
Eftersom det är regnigt väder idag och det enligt min mobil inte ska bli bättre några dagar framöver så valde jag en ganska "varm" outfit.
Så här ser den ut:

Kofta med hjärtan: H&M:s barnavdelning
Randig långärmad tröja: H&M basic
Rosa/Lila byxor: New Yorker
Halsduk: Hemgjord
Vad tycker ni om outfiten, är det ett bra val tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!