tisdag 2 juli 2013

Det blir bra

Nu är jag hemma igen efter en mini semester i Hargshamn.
Det var helt underbart, vädret var bra, det var fin miljö och bäst av allt:
JOHAN <3

Livet hamnar på en helt annan nivå när jag är med honom.
Min absolut bästa vän!
Han är så snäll och tålmodig med mig.
Det är inte klokt.
Kan inte ens förklara hur det känns.
Bah, men ni fattar nog.

Snygg är han till råga på allt <3
Jag har fotat massor, tränat en del, cyklat och ätit extremt onyttigt.

Återigen ska jag försöka ta tag i det här med hälsosamma livet.
Antingen är min kroppsuppfattning helt skev eller så är min kropp väldigt .. oproportionerlig.

 Här är en bild Johan tog på mig på ett utomhusgym jag testade.
Jag tycker jag ser jätte...inte tjock men kanske kraftig ut?

Finns massa bilder på mig när jag tränade och en rolig sak är att jag verkligen ler på varje bild.
Man blir lycklig av att träna?! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!