fredag 5 juli 2013

Gå tillbaks till din myrstack

Jag skriver inte så mycket om när jag mår dåligt längre.
Det betyder dock inte att jag inte längre mår dåligt, tyvärr.
Jag har bara valt att inte skriva så mycket om det eftersom det nog
skulle bli enformigt och tjatigt.
Har haft en ganska bra period ett tag nu så har mestadels mått bra
men har även haft neråt period.

Idag är det en sådan där lite extra tuff dag.
Kaoset och ångesten har legat under ytan och kliat och skavt nästan hela dagen.
Tål inte stress så kanske var det min stressiga morgon/förmiddag som triggade
igång det. 

Nu på kvällen blev det dock lite för mycket.
Jag stressade ut i panik och köpte cola för jag visste att jag skulle behöva det.
Den vita månaden är SLUT :D Glömt att säga!
Sen tog jag och Alfons en kvällspromenad.
Det var jobbigt att vara bland folk men vi gick till Kabeland och där brukar inte så 
många vara vilket är skönt. Idag mötte vi ingen där.
Bara ett råddjur. 
Sen gömde jag mig bakom ett leende och skämt och lämnade tillbaks Alfons.

Sen skyndade jag in slängde allt jag hade i händerna och svepte ett glas cola.
Det är konstigt men det hjälper faktiskt.
Jag mår inte helt bra men jag känner mig lugnare nu.

Nu ska jag ta ett bad, sen försöka prata med J lite och efter det sova.
Känns skönt att jag har saker planerade så att jag inte kan fastna i mitt mörker. 

Snyggingen på promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!