onsdag 17 juli 2013

Kommer igen

Tänken på att leva nyttigare igen är tillbaks.
Jag har dessvärre de senaste dagarna levt på pepsi, kanelbullar och popcorn.
Men igår bestämde jag mig återigen.
Jag var på gymmet igår, 1,5 h blev det.
Efter det kände jag inte för att vara onyttig.
Det blev zucchini pasta istället för vanlig pasta tex.
Lätt värt, för det är så gott!


Maten jag åt igår. Ser ganska okej ut va?
Pappa som lagade maten eftersom jag hade mega bråttom. Tack för det :D

Idag har jag gjort upp en lista på saker jag får äta.
På den listan står det inte 20 kanelbullar kan jag säga!
Max en plus ett smakprov på degen i fall jag nu bakar.
Max två pepsi på en dag.

Just nu väntar jag på att arbetsförmedligen ska ringa.
Har telefontid med dem om ca en timme.
Jag har ingen aning om vad vi ska prata om så är lite nervös.

Inte en kroppsbild men ändå en hyfsat nytagen
bild på hur min kropp ser ut i nuläget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!