torsdag 4 juli 2013

Tre små grisar

Efter träningen igår så åkte jag in till stan och gick på matmarknaden.
Fröken kräsen gick länge och studerade maten och bestämde mig till
att det franska köket med en senaps kyckling gryta var minst läskigt.
Ja jag tycker faktiskt att mat är läskigt och jag är väldigt feg med att
prova nya saker.
Maten var helt okej så jag var nöjd med mitt val.
Jag köpte även tvålar, två till mig och två till min syster.

Jag tycker de ser ut som badtillbehör från Lush!



Hemma sen så kom min syster pojkvän, vi spelade Halo!
Halo är verkligen roligt!

Efter det åkte han, jag, pappa och pappas kompis till Ödestugu där
min syster jobbar. Jag hade väl inte riktigt följt med i planerna så
visste inte vad vi skulle göra där.
Men det blev att vi lyssnade på Tre små grisar och åt våfflor.
Efter det spelade vi mini golf och gick på loppis.
Helt okej dag måste jag säga.

Bild från igår som JP tagit

Nu ska jag snart till jobbet.
Jag vaknar senare o senare, lite dumt.
Bussen går om ca 20 minuter.
Kommer jag hinna, njae?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!