lördag 13 juli 2013

Ja de var ju kanske lite dumt?

Idag har jag varit hundvakt åt Alfons.
Jag träffade pappa och gick till hundhagen.
Sen åt vi glass eller pappa åt glass och jag drack cola.
Då råkade pappa se att jag skurit mig.

Jag såg att han såg men då var det redan försent.
Dumt.
Först sa han ingenting.
Sen lät han arg och sa att jag ABSOLUT inte fick börja
med det igen och att jag hellre skulle börja med mediciner.
Vad svarar man på det?
Ingen ide att försöka förklara saker o ting liksom.
Han är inte den som skulle försöka förstå eller lyssna.
Så ja det var kanske lite dumt men men.

Dessutom skulle de väl knappast hjälpa att skälla på mig?
Min kontakt person och jag har konstaterat att det som påverkar
mig mest är pappa och all hans negativa energi.
Det gör mig stressad, nervös och orolig.
Ledsen förtvivlad och kanske en smula arg också?

Så så är det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!